Vše o nákupu

Jak objednám zboží?
Vybrané zboží vložíte do nákupního košíku. Nyní máte možnost v nákupu pokračovat nebo dokončit objednávku, kdy se Vám zobrazí seznam nakupovaného zboží včetně jeho ceny a dostupnosti. Zde si můžete upravit i počet objednávaných kusů. Po dokončení objednávky budete e-mailem informován, že jsme Vaši objednávku přijali.

Jak mohu za zboží zaplatit?
Vaši objednávku můžete uhradit platební online bránou GoPay, dobírkou nebo převodem na účet. Při platbě na dobírku zaplatíte za zboží až při jeho doručení. Pokud upřednostňujete bezhotovostní platbu, v potvrzení objednávky Vám přijdou všechny potřebné platební údaje, na základě kterých můžete Vaši objednávku uhradit převodem na náš účet. Jako VS použijete čislo objednávky. Objednávka při platbě převodem, má funkci zálohové faktury. Při osobním odběru zboží na naší prodejně v Žilině můžete zaplatit v hotovosti nebo platební kartou.

Jak a kdy mi bude objednávka doručena?
Objednávka Vám bude doručena společností, kterou si vyberete, máte dvě možnosti. Kurýrem SPS Vám bude zboží doručeno na vámi zvolenou adresu v následující pracovní den od odeslání. Slovenské poštou Vám bude zboží doručeno do dvou pracovních dnů od odeslání na poštu podle adresy doručení, kde bude připraven pro vyzvednutí během příštích 14 dní. Také si můžete Vaši objednávku vyzvednout osobně na prodejně do 5 pracovních dnů od obdržení informace o připravené objednávce.

Je možné zvolit si čas doručení objednávky?
Čas, kdy Vám bude objednávka doručena bohužel nedokážeme ovlivnit. Záleží jen na kurýrovi, jak si naplánuje rozvoz.

Jak mohu objednávku zrušit?
Pokud jste si objednávku rozmysleli a chtěli byste ji zrušit, můžete tak učinit na telefonním čísle 00421 903 553 805 nebo prostřednictvím e-mailu na adresu info@tesa-systems.sk.

Mohu zboží zakoupené u vás vrátit nebo vyměnit?
Při nákupu v internetovém obchodě můžete zboží vrátit do 14 dnů od jeho doručení. V případě, že jste objednali nesprávný model a chtěli byste ho vyměnit, stačí nás kontaktovat buď telefonicky na čísle 00421 903 553 805 nebo e-mailem na adresu info@tesa-systems.sk. Zboží můžete doručit na naši prodejnu poštou na adresu TESA, Pivovarská 6, 010 01 Žilina, SK. Spolu s vracením zbožím zašlete i vyplněné Odstoupení od kupní smlouvy, které bylo součástí e-mailu s oznámením o odeslání Vaší objednávky.

Jak mohu reklamovat zboží zakoupené u vás?
V záruční době můžete zboží reklamovat osobně na naší prodejně v Žilině nebo odesláním na adresu TESA, Pivovarská 6, 010 01 Žilina. Nezapomeňte uvést číslo faktury a objednávky a popis reklamované závady.

Poskytujete i servis po záruční době?
Pokud se Vám porouchá výrobek po skončení záruky, můžete jej zalat k nám na prodejnu. Po prohlédnutí našim technikům Vás uvědomíme o možnosti a ceny opravy. Výrobek opravíme až po Vašem schválení.

Tesa - online shop CZ / Eshop pohání Sun-shop